سیگنال فارکس   سایت بتکارت   Betcart   بتکارت   لایسنس رایگان نود 32   یوزر پسورد نود 32   سئو سایت   سفارش رپورتاژ آگهی   خرید دستگاه لیزر مو   لایسنس نود32   آپدیت نود 32   بک لینک   
عملكرد بهتر طراحي سايت  اخبار تكنولوژي اخبار تكنولوژي .

اخبار تكنولوژي

عملكرد بهتر طراحي سايت

مواردي براي داشتن صفحه در ارتباط با ما بهتربسياري از مشاغلي كه با آن ها مقابل شده ام با يك دشوار درخشان مشترك درگير هستند. آن دشوار داشتن يك صفحه بسيار ضعيف و غيرقابل اطمينان "درباره ما"، مي باشد. اين طراحي سايت پيشه به نظر من منطقي نخواهد بود، زيرا صفحه About يكتا از مهمترين دارايي هاي يك برند است و برخلاف ايجاد لينك و بازاريابي رسانه هاي اجتماعي، نيازي به سعي و سرمايه گذاري مداوم ندارد. صفحه درباره ما اغلب بخشي از يك سفر خريد است. اين مي تواند كسان را به سمت سايت شما سوق دهد و به متقاعد كردن آن ها براي تصادف با شما كمك كند. در اين مواقع نامشخص، مي توانيد متعلق به بهره‌گيري كنيد لغايت خودباوري و بازرگاني خويش را ارتقا دهيد. اين صفحه يك بار برپايي مي شود اما همان يك بار مي تواند يك گام كبير براي ترقي بعدها باشد.
نحوه داشتن بهترين صفحه درباره ما
نحوه داشتن بهترين صفحه در ارتباط با ما
چرا صفحه " در ارتباط با ما " شما اينقدر مهم است؟اين صفحه، بيشتر يك صفحه ورودي است. چه صاحب مشاغل و چه تارنگار نويسي باشيد، صفحه در ارتباط با شما گرايش دارد به سؤالات جستجوي محور از اسم بازرگاني (مواردي كه حاوي اسم شما يا نام بازرگاني شما هستند) رتبه فوق العاده احسان دهد. اين بدان معني است كه مشتريان شما اغلب از طريق صفحه در ارتباط با ما شما وارد سايت شما مي شوند. آيا اين فرمايش مايه مي شود تا بتوانيد آن ها را ترغيب كنيد الي سايت شما را بازبيني كنند (يا درگير شوند)؟
فراموش نكنيد افرادي كه نام بازرگاني شما را در جعبه جستجو تايپ مي كنند شما را از پيش مي شناسند يا در باره محصولات شما شنيده اند. عدم پاسخگويي به نيازهاي آن ها، يك فرصت از دست رفته است. اما براي افراد جديد كه وارد سايت شما مي شوند اين صفحه مهم مي باشد و شما بايد خويش را به بهترين شكل به آن ها شناسايي كنيد. شما چند بار قبل از خريد هر چيزي، صفحه About Business را رسيدگي كرده ايد؟ من دائم اين شغل را مي كنم به خصوص اگر اين يك برند جديد باشد كه قبلاً درباره ي آن چيزي نشنيده باشم.
يا شايد حتي در باره خريد هم نباشد. هر وقت كسي با يك نقل قول يا تقاضا مصاحبه به من تقريبا  شود، من همش صفحه در ارتباط با آن ها را رسيدگي مي كنم. من از برخورد با تارنگار نويسان كه خويش را جدي نمي گيرند، پرهيز مي ورزم. به همين ترتيب، من بيشتر اثناء جستجو براي يافتن يك بيننده مطبوعاتي، براي يافتن ابزاري در مقاله خود، به صفحه در ارتباط با ما نگاه مي كنم.
اين يك دارايي مهم بهينه سازي موجوديت است؛ ما دقيقا نمي دانيم كه گوگل چگونه تصميم مي گيرد كه سايتي بتواند يك برند باشد، ولي ما تئوري هاي نكويي آموزش داده ايم الي بتوانيم به گوگل در تصميم گيري كمك كنيم. صفحه در ارتباط با ي ما يك دارايي بهينه سازي موجوديت عالي است.اول، آنچه ما مي دانيم: يك صفحه در ارتباط با در دستورالعمل هاي رتبه بندي انساني گوگل به عنوان گرد از راه هاي تعيين "تخصص، اقتدار و اعتماد به نفس" يا E-A-T هر صفحه ذكر شده است.
رجيسترهاي انساني تأثير مستقيمي بر نتايج جستجو ندارند، ولي ارزيابي آن ها براي آموزش الگوريتم Google براي رتبه بندي بهتر صفحات استفاده مي شود. بنابراين اگر صفحه About در دستورالعمل هاي خويش پيمان دارد، احتمالاً از آن به عنوان سيگنال رتبه بندي كاربرد مي كنند. دوم، گوگل از اطلاعاتي بهره‌گيري مي كند كه شما مي خواهيد در صفحه درباره ي ما خود قرار دهيد الي تجارت شما را در پايگاه فرهنگ خويش پيمان دهد، پس مهم است كه لغايت آنجا كه مي توانيد جزئيات را درج كنيد.با توجه به كل ي اين نكات چگونه بايد يك صفحه در ارتباط با About عالي جمع كنيم؟
1. قوي آغاز كنيداين مرحله براي اين صفحه خاص منحصر به فرد نيست، ولي اهميت آن را كم نمي كند.با صفحه About خويش به عنوان كارت ويزيت رفتار كنيد: ملت بايد به محض ديدن آن مايل به يادگيري اغلب باشند. صفحه شما بايد چشم نواز و به ياد ماندني باشد و بدون بيچارگي به پيمايش به پايين، در نگاه نخست پروا را جلب كند.
گفتن سرگذشت نام بازرگاني شما يك طريق عالي براي به ياد ماندني تر و قابل اعتماد تر كردن صفحه در ارتباط با شما است. شروع صفحه شما با يك فيلم سريع و جلب توجه شايد بهترين ايده است زيرا ويدئو مقاوم كرده است كه بازديد كنندگان را ترغيب مي كند تا كمي طولاني تر در يك صفحه بمانند. مي توانيد با به كارگيري ويرايشگرهاي ويديويي بر پايه وب، يك فيلم كوتاهي و حرفه اي را در پهنا چند دقيقه برپايي كنيد.
2. برند خويش را به اشخاص ديگر پيوند دهيدبازاريابان و تارنگار نويسان با هستي اين كل مطالب ناشي از گوگل در باره عدم اطاعت از لينك هاي بيگانه يا حتي پيوند دادن به طور كلي، ميل دارند يك چيز مهم را فراموش كنند: يك لينك فقط راه براي خزيدن وب است. پيوند دادن به ساير «نهادها» (به عنوان مثال برند ها، سازمان ها، فضا ها و غيره) زياد مهم است: به گوگل كمك مي كند الي جاي شما را در پايگاه ادب خود بشناسد.براي مثال شما مي توانيد به صفحات زير ايجاد لينك و بك لينك نماييد: ⦁ جوايز چيره دست شركت شما⦁ موارد كليدي درباره ي شما⦁ همايش هايي كه شما در آن ها حضور داشتيد⦁ در  تارنگار هاي شخصي، دريافتن راحتي كنيد كه به تحصيلات خود، كمپاني هاي گذشته اي كه براي آن ها شغل كرده ايد و موارد ساير مراجعه كنيد
3. CTA خود را بگنجانيدبيشتر صفحه هايي كه من تاكنون با آن ها مقابل شده ام با يك مسئله مشترك: معلوم نيست كاربران پس از فرود در آنجا پيمان است چه كاري اتمام دهند. با پروا به نقش صفحه در سفر خريد (ممكن است مشتريان از طريق آن وارد سايت شما شوند يا از آن به عنوان يك نقطه لمسي پژوهش پاياني كاربرد كنند)، كمك به آن ها براي پيشبرد كانال تبديل شما زياد مهم است. بسته به ماهيت بازرگاني خود، يك CTA را در اين مقوله قرار دهيد:⦁ تقاضا نسخه ي نمايشي شخصي را اتمام دهيد⦁ تماس با شما⦁ كاتالوگ خويش را رسيدگي كنيد⦁ براي دريافت بروشور يا خبرنامه خود، ايميل آن ها را دريافت كنيد
اهميت داشتن صفحه درباره ما در وب سايت
اهميت داشتن صفحه در ارتباط با ما در وب سايت
نكات و طريق هاي سودمند ديگر براي داشتن يك صفحه درباه ي ماجدا از CTA هاي شما، شيوه هاي مفيدي براي آسانتر كردن صفحه در ارتباط با شما هستي دارد. اين موارد عبارتند از:
Breadcrumbهر كاري را اتمام دهيد، از صفحه About خويش به عنوان يك صفحه فرود بازرگاني بهره‌گيري كنيد، نه فقط يك منبع براي اطلاعات در مورد كار خود. آن را به يك قيف تبديل، تبديل كنيد و اين شامل وارسي بر آن قيف است.
در وردپرس، مي توانيد هر پيوند يا دكمه را در صفحه در ارتباط با خود به عنوان رويدادي براي دنبال با استفاده از افزونه Finteza تنظيم كنيد. به اين ترتيب، شما مي توانيد بگوييد كه كدام يك از اين CTA ها مشتري اكثريت را وارد مي كند و چه كساني در حال تبديل هستند. Finteza به شما امكان مي دهد حواس خويش را به قيف تبديل خود بكشيد و عملكرد آن را بر بنياد منبع ترافيك، موقعيت مكاني كاربر و موارد ديگر آناليز كنيد.
شما كاملاً مي توانيد از Google Analytics براي تجزيه و تحليل قيف تبديل و سفرهاي كاربر بهره‌گيري كنيد، هنگامي كه در صفحه About خود فرود آمد، ولي به برخي تنظيمات نياز دارد. براي كمك در مورد ويژگي هاي Google Analytics Attribution و Google Analytics Dimensions سفارشي بخوانيد - هر دو منبع براي كشف بصيرت هاي اغلب با Google Analytics، ما فوق آنچه معمولاً بازبيني مي كنيد، سودمند هستند.
Takeawaysايجاد و بهينه سازي صفحه در ارتباط با شما يك نوآوري عمل كمابيش كم است، به خصوص اگر آن را با ساير كارهاي بازاريابي سنجش كنيد. با اين وجود مي تواند چندين تغيير مثبت ايجاد كند، مانند اعتماد بيشتر به برند شما و نرخ تبديل بهتر.
شما بايد با اين صفحه به عنوان كارت ويزيت رفتار كنيد: بايد در يك لحظه دريافتن بسيار خوبي برپايي كند. چيز جلب توجه و جذاب را در تقدير فوقاني - مثلاً يك معرفي تند ويديويي، يك برچسب يا يك عكس قرار دهيد. به كارگيري پيوندها، موشكافي معنايي و نشانه گذاري هاي ساختاري را در نظر بگيريد تا گوگل به شما كمك كند برند شما را با ساير موارد پيوسته كند و آن را در پايگاه ادب خويش قرار دهد.
CTA ها را اضافه كنيد الي بازديدكنندگان صفحه شما را به پيگيري قيف تبديل شما سوق دهند. صفحه درباه ي ما اغلب يك باره مختصر اهميت و در عين حال تقسيم مهمي از سفرهاي خريد مشتريان به حساب مي آيد، بنابراين مطمئن شويد كه چگونه مي خواهيد آن ها را انجام دهيد.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۴ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۰۳:۵۰:۲۸ توسط:ناديا موضوع:

ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :